úterý 30. prosince 2014

Hyrule Warriors (Materiály - Legend Mode)


V průběhu hraní můžete získávat materiály, které slouží pro upgradování schopností vašich postav či tvorbu speciálních lektvarů v apotéce. Přestože se materiály mnohem lépe grindují v Adventure módu, tak i zde přináším seznam materiálů, které je možné získat v dané úrovni. Najdete zde prozatím pouze ty, které jsem sám našel, protože výskyt monstra v daném levelu neznamená nutně, že z něj můžete získat i ten vzácnější materiál. Některé levely jsem dohrál i 50x a nevypadl mi z Kinga Dodongo ani jeden zlatý kus, zatímco v jiném kole hned 2x z 5 pokusů. V případě, že byste sami na nějaký materiál narazili, tak mi napište a já ho přidám do tabulky. Vše bude upgradováno v průběhu hry. Poku se navíc někdo z vás rozhodne, že si u postav vylepší všechno na maximum, tak vás bude čekat pár set hodin skutečného grindu napříč všemi herními módy. Tabulky budou doplněny jakmile nám vypadnou nějaké nové materiály. 








Žádné komentáře: